Biznis oblečenie

Cieľom prednášok pre dámy a pánov je: Dobre vyzerať, dobre sa cítiť. Byť profesionálny a vytvoriť si svoj vlastný štýl. Mnohými otázkami a odpoveďami na ne sa priblížime k tomu, ako si vybudovať pracovný šatník. Podľa biznisu, farebnej typológie a postavy. Biznis je neustále stretávanie sa s cudzími ľuďmi, potencionálnymi aj už existujúcimi klientmi. Klient má určité očakávania s kým sa stretne, ako bude jeho proťajšok vyzerať, ako bude oblečený. Ak prídete neupravený, nezískate si nového klienta. To, že budete vhodne oblečený, je signálom, že ste sa na stretnutie pripravili, že vám na tom záleží. Nie každé biznis prostredie si vyžaduje rovnaké oblečenie. Dress code sa líši v závislosti od prostredia, postavenia vo firme, a samozrejme veku a osobnosti. Aj v biznis prostredí môžete mať svoj štýl. Musíte, ale akceptovať biznis prostredie v ktorom pracujete, príležitosť na akú sa obliekate. Akceptovať seba samého. Rozdeľujeme biznis prostredie na štyri skupiny. proces, projekt, myšlienky a ľudia. Pri budovaní pracovného šatníka je potrebné brať do úvahy, vašu postavu a farebnú typológiu do ktorej patríte. Voľba správneho materiálu a strihu vám pomôže vyzdvihnúť vaše lepšie ja a schovať to, s čím nie ste spokojný. Nemusíte mať v šatníku veľa oblekov. Dôležité je ich vedieť skombinovať. Biznis oblečenie, hlavne u dám je o vrstvení a doplnkoch. Aj z desiatich kusov odevov si môžete vyskladať oblečenie na tri pracovné týždne. U pánov sú podstatné doplnky, kravata a najmä topánky. Je možné byť aj na pracovisku štýlový a zachovať si pritom správny dress code.